dag 10 laatste dag hanoi - Reisverslag uit Bovenkerk, Nederland van wijzitteninvietnam - WaarBenJij.nu dag 10 laatste dag hanoi - Reisverslag uit Bovenkerk, Nederland van wijzitteninvietnam - WaarBenJij.nu

dag 10 laatste dag hanoi

01 Januari 1970 | Nederland, Bovenkerk

we gaan candaag door naar hue met her vkiegtuig maar vanavkbd pas. vanmorgen voekde ik me niet zo lekker, laten we zegge dat ik de maagtabletten en norit niet voor niets had gehaald. we hadden een beetje uitgelsapen, uurtje of 8:30 en rond 11 nog rven de stad in gelopen en een fietstaxi genomen naar het vietnam woman museumm. het gedeelte over de oorlog was interessant maar verder niet zoveel. op pad naar twee andere musea bleken deze nog gesloten te zijn en omdat we maar lastig werdrn gevalken door een fietstaximannetje zijn we uiteindelijk msr teruggelooen nasr het centrum om nog een laatste keer lekker sushi te eten. het was heeeerlijk en het maagj has er geen moeite mee. toen zijn we nog langs het kantoor van hanoibikongtravek gegaan om te betalen en kregen we grstis vervoer asngebkden nasr het vliegveld dus dat hadden we aangenomen. half 5 waren we er en hebben we oo de stoep voor de deur zitten kaarten.
de vlucht duurde iets meer dan een uurtje en omdat we een half uur met de dames aan de andere kant van het gangpad hadden zitten kletsen en daarna gekaart ging het erg snel.

we werden oogehaald door een oud mannetje in dr hotel auto. het regende buiten maar het voekde een beetje gedompt dus waarschijnlijk was het wel warm geweest.
het hotel lag in een achteraf steegje, geert begon al een beetje re protesteren "nou lekker dan" maar we werdrn ontvsngen mrt een sapje en vers fruit en de kamer was ideaal. vers fruit en water, kluisje, badkamertje met bad. we hebben Italiaans (oooh) gegeten in een restaurant naasy het hotel een heeeerlikke pizza en daarna maar gaan slapen.