dag 11 hue tempels - Reisverslag uit Bovenkerk, Nederland van wijzitteninvietnam - WaarBenJij.nu dag 11 hue tempels - Reisverslag uit Bovenkerk, Nederland van wijzitteninvietnam - WaarBenJij.nu

dag 11 hue tempels

01 Januari 1970 | Nederland, Bovenkerk

we hadden best lekker geslapen, heerlijk intbeten met pannenkoeken met banaan. daarna bealoten we fietsen re huren, dit kon bij het hotel voor 4 dollar voor de hele dag.
het was heerlijk weer zeg maar bloedheet. eind van de dag waren we plakkerig zanderig en een beetje verbrand.

we zijn naar dr oaarser verboden atad gefietst en daar binnen hebbenw e war gelooen we gadden geen gids dus we hebben alleen alkes bekeken maar we kwamen er later las schter sat de koninklijke familie er woonden. nog uirzoeken de geschiednis hieevsn boor in fotoboek. daarna op zoek naar een mhseun dar we niet kknden binden toen door naar een pagoda waar we dezrlfee dikke rode duitsers tegen kwamen die we dasrvoor in d everbodrn stad hadden sien strompelen.

daarns zijn we gifgantosdch vrrdwaald. we hebben oo de heenweg heerlijk door de landerijen gefietst . we waren nog zo tevreden sat we iets hadden gevknde waar we geen andere toeriaten tegen kwamen. het liep naar 45 min dood dat verklaardr een hoop. aan het eijnd van het pad stond wel een woonhuis warvan de vrouw ons nasr de overkant wikde brengen maar sat hebben we maar nket gedaan.

terug een oaar kerr de weg gevraagd, uiteindelikk een andere tempel gaan zoeken masr dir was over zon rotweg met plassen en kuilen en we waren echt kapot. dramkje gedaan en terug naar hrt hotel. geluierd en in de avooknd naar het nr 1 restaurant van hoi an geweest. blamage net zo slecjt als in hanoi. toen ik zei dat ij het niet zo lekker vond kmdat het vleea te zout was kwam de suoervisor een oraatje met ons maken, kregen we een bord gratis feuit en werd de fooi die we hadden gegeven weer terug hegevent. en natuurlijk 101 excuses gemaalkt. rn maar hopen dat ik zr geen slechte recensie geef op tripadvisor want daar looen ze mee weg hier.