dag 5 halong bay vissen - Reisverslag uit Bovenkerk, Nederland van wijzitteninvietnam - WaarBenJij.nu dag 5 halong bay vissen - Reisverslag uit Bovenkerk, Nederland van wijzitteninvietnam - WaarBenJij.nu

dag 5 halong bay vissen

01 Januari 1970 | Nederland, Bovenkerk

we zijn vandaag wezrn varen met de boot, we zitten met 29 man aan boord en 30 man personeel. iedereen is heel erg vriendelijk we hebben een suoer de luxe kaner echt prachtig met een enorm bad en stortdouche.
de lunch bestond uit twee voorgerechten en 6 hoofdgerechtjes, heerlijk om vis te eten ipv varken en kip.
we zijn daarna met een motorbootje naar kayaks gevaren en vanaf daar hebben we ongeveer 45 min gekayakt. geert heeft nog even gezwommen. daarna de zonskndergang bekeken vanahmf het hoofdek en daarna weer heerlijk gegeten met meerdere gangen. een ober ging nog fluit spelen en daarns werden we uitgenodigd om te komen vissen op inktvisjes. we zijn hier zin drie kwartier mee bezig geweest en hebben gezellig gekletst met een medewerker. hier willen ze vooral studeren werken sparen en dan zo snel mogelijk trouwen en daar veel geld aan uitgeven haha. ze vinden onze verhaken interessant en wij die van hun. mkrgen om half 7 hebben we tai chi op het hoofddek. ben benieuwd.